MrsWajo


profile links home FOLLOW
Hello friends! Welcome to my blog!

Canon EOS 1100D / 15 years / Czech Republik

Template made by Feryal Evliya. Fonts by webfonts. And, always credit to weheartit.
prague new in
3. února 2013 | 1 comments

V pátek jsem se zázrakem dostala po hoodně dlouhé době do Prahy, konkrétně na Zličín. Neměla jsem moc času, tak jsem obchody rychle obešla a taky se stavila v mém oblíbeném KFC. Na to kolik tam bylo obchodů jsem ani všechny nestihla. Mým cílem se bylo podívat do těch obchodů, které se nachází bohužel jenom v Praze. Největší radost mi udělala parka z Only a samozřejmě černé skinny jeans z C&A, kterých není nikdy dost. Od mamky jsem dostala za vysvědčení dvě zbylá vydání knížky L.A. Candy od Lauren Conrad, tím pádem už mám všechny 3 a co nejdřív se do nich pustím :) .
Jaký byl víkend u vás a jeden den pololetních ''prázdnin'' ?
               svetr: C&A / tričko: Vero Moda / košile, tričko: New Yorker / jeans: C&A / parka: ONLY

Štítky: