MrsWajo


profile links home FOLLOW
Hello friends! Welcome to my blog!

Canon EOS 1100D / 15 years / Czech Republik

Template made by Feryal Evliya. Fonts by webfonts. And, always credit to weheartit.
favorite bloggers
11. února 2013 | 0 comments

Napadlo mě, že bych vám mohla ukázat blogy, které pravidelně navštěvuji. Můžete mi dát i nějaké tipy, budu moc ráda!
Erica Kvam
Je to snad první blog, který mě zaujal a taky přivedl do světa blogů. Obdivuju moc pěkné fotky, outfity i články z každodenního života. Je to pro mě nej blog a určitě se bude taky všem líbit. :)

Betina

Tuto blogerku nesleduji až tak dlouho, ale hned jak jsem na ni narazila, zaujala mě svými fotkami a vzhledem. U mě prostě norské blogy vedou, jak designem, stylem oblékání tak i úpravou fotek a zajímavými články.

Paula

Teď pro změnu je tahle blogerka z Německa. Její fotky jsou moc kvalitní, připadají mi jak vystřižené z časopisu, pořád se na ně musím dívat :D . 

Štítky: